tisdag 10 augusti 2010

Kattpromenad

Idag har jag påbörjat målningen av en liten hylla vi fyndade på loppis i Östersund. Den ska bli vit och så ska jag prova att göra decoupage på den. Ska bli intressant se om jag klarar det!
Sedan blev det en promenad i spåret och så plockade jag en bukett blommor till graven

Himla fint ute än med alla blommor. Solen kom fram och himlen var knallblå, härligt!

På kvällen var vi ute med flickorna en sväng till skogen precis här bredvid. Det tyckte de var roligt. Pixie klättrade i träd och Busan boffade på blommor och tittade på en ekorre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!