lördag 21 augusti 2010

Katt åt mask...


Rufsgrynet har fått lugg på äldre dagar..
"tyst matte, jag behöver sova", sa Busan


Idag fick vi två Pixie då hon lade sig framför en spegel som står på golvet i sovrummet. Den har stått på skrivbordet vi sålde och imorgon kommer Mia och Peter med spegelbyrån! Kul!


Ikväll skulle vi gått på Amanda Jensen och The Ark på Linköpingsstadsfest, men som vanligt så orkar inte jag efter jobbet. Både idag och igårkväll har det varit kaosartat på jobbet. Huuuur mycket folk som helst och full rulle nonstop. Vi har inte ens hunnit ta en kopp te. Då var det ändå en liten kopp te med, ändå hinner den kallna för att det kommer bara folk, folk, folk. Fy!
En av våra stamkunder frågade om jag inte hunnit ha semester än, för hon tyckte jag såg så trött ut? Haha, jo haft fyra veckor och jobbat endast 3 dagar efter det, men det hjälper inte då det är såpass tungt på jobbet. Blir trött. Det är som Lillmor sa, ett pass där på 5-6 timmar, är som 1,5 arbetsdag på ett annat jobb. Helt otroligt!

Det blev pizza och film framför teven ikväll istället. Pixie har kalasat på en daggmask. Eller vi tror det, för hon satt och höll på med en mask och sedan var den borta och Pixie såg helt miserabel ut. Mådde väl illa, bläääähhh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!