tisdag 17 augusti 2010

Brownies och tjejbabbel

Bjöd Emy på bananpannkakor innan vi gick loss på brownisarna

Gårdagen började mysigt med att Emy kom och fikade och kelade med katterna. Sedan kom även Lillemor som jag knappt sett sedan skolan slutade. Mycket trivsamt att sitta och prata, dricka kaffe latte (nescafe med varm mjölk) och äta brownisar.

MEN sedan började jag jobba för första gången efter semestern..det var hemskt! Det pågick en satans cykeltävling på gatan utanför, för att spä på eländet. Ett evigt gapande och tutande i skrikiga visselpipor och andra tutor i flera timmar. Höll på att bli idiot innan de slutade och jag fick gå hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!