fredag 13 augusti 2010

Oriflamevaror

Söt väska från Oriflame, design av Liselotte Walters
Härlig reklam för ny doft som ska vara mystisk

Söta dockparfymer, parfymen är inne i dockan..

Idag kom mitt paket med Oriflamevaror! Har registrerat mig som säljkonsulent igen, har sålt tidigare men ska nu börja igen. Iallafall köpa för eget bruk, springa omkring med kataloger vet jag inte om jag står ut med igen.. Med i paketet var i alla fall denna söta väska, design av Liselotte Walters. (Så med andra ord har jag köpt två (2) !! väskor idag. Var på stan med Malin och fyndade en på torget. Hon höll på skratta ihjäl sig för hon var på toa då jag kollade på väskorna och hon hann knappt klart därinne förrän jag köpt en väska. Lite kul för vi brukar skoja om vårat (mest mitt) beroende av väskor.) Men i alla fall så blir jag helt uppspelt av Oriflamekatalogerna och vill ha allt där i. De kan verkligen konsten att få det att se inbjudande ut. Nu har de en ny serie för ungdomar med parfymflaskor som är i små söta figurer, luktade faktiskt jättegott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!