tisdag 24 augusti 2010

Dekorationsverkstaden

Köpte denna söta på Dekorationsverkstaden. Så fint gjord med dubbla lager
Detaljbild

Idag har jag gjort en intervju inför ett porträtt till Corren. Jättetrevligt gammalt par som berätta om sitt gemensama roliga liv tillsammans. Tänk att fira guldbröllop tillsammans med någon? De har varit gifta i 50 år och levt tillsammans ännu längre. Härligt!

Sedan stannade jag på dekorationsverkstaden i Tannefors och kikade. Sååå fina saker! Decoupage som det ska se ut och inte som mitt skrynkliga elände. Fick i alla fall lite tips och idéer och köpte några ark till ett nytt försök. Nu ett tunnare rispapper, det ska vara enklare. (Vi får väl se) Hon håller även kurs i detta så nu ska vi se om det inte ska gå göra fina såna här saker. Hon bara skratta då jag berättade om min hylla, tyckte väl jag kunde tagit något enklare först kanske. Typ som en ask av något slag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!