onsdag 12 januari 2011

Vackra äpplen som inredning

Igår var jag och fikade på Chokolat med Emy. Medan jag satt och väntade på henne så bläddrade jag i ett nummer av Lantliv som fanns där. Det var ett fint hemma hos reportage hos en författare. Hon hade urmysigt sommarställe i Varberg, alldeles vid havet dit hon åkte för att sitta och skriva. Lät ju inte ett dugg mysigt... Hon hade i alla fall flera tips på inredning, och det ena var att färskt frukt har samma effekt som färska snittblommor. Det känns fräscht och hemtrevligt. Det stämmer ju, kolla dessa vackra röda äpplen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!