måndag 24 januari 2011

Mår skrutt

I dag mår jag skruttigt värre. Enligt Peter har jag hostat som en tok i natt, och det känns i halsen kan jag lova. Är någon ruskig förkylning, med hemskt ond hals, slemmig hosta, värk i huvud och öronen. Blir att pimpla enchinagard och c-vitamin hela dagen. Tur jag är ledig i alla fall, eller synd också, tråkigt slösa en ledig dag på må såhär. Men jobba hade absolut inte fungerat. Utan det blir att inta soffläge med te och kura under en filt. Lite filmmaraton kanske? Tråkigt, hade hellre målat på min söta stol, den blir så himla fin nu. Två lager vit färg har den fått, blir lite sista kladd på den och sedan lackning. Efter det så kommer eländet med att klä stolen i något sött tyg. Någon som har en häftpistol kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!