torsdag 27 januari 2011

Svininfluensa?

Huu, i natt har jag sovit på en extra tjock kudde, alltså inte min tempurkudde, för att överhuvudtaget kunna andas. Det gillade inte min nacke kan jag säga, så himla ont i dag! Och bitit ihop så tänderna är helt ömma. Men idag känns det att influensan börjar släppa något, eller i alla fall att den har ändrat sig. Känner mig varm o febrig och det verkar satt sig i bihålorna nu, men slipper hosta så förskräckligt i alla fall. Rosslar inte då jag andas heller, peppar peppar ta i trä! Jag som hade börjat tro att jag fått svininfluensan, då det satte sig i lungorna direkt. Men som tur är så verkar det släppa nu. Skönt, slipper jag börja grymta som en liten nasse.. *oink oink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!