torsdag 6 januari 2011

Bloggen är sabbad

Jahopp, nu har jag lyckats sabba bloggen med. Det började med att jag bytte bakgrund i veckan. Det brukar gå smidigt och lätt, men denna gång blev hälften med bakgrund och hälften vitt... Och idag så bytte jag mall på blogger för att få bort det vita, då försvann min rubrik! Nu är den tillbaka men ful, fel färg och typsnitt. Jag orkar inte fixa med det i dag känner jag, rätt trött sedan igår. Jobbade kväll på tidningen i finspång. Det blev lite sent var på trettondagsrevy i Grytgöl, det var ett tidningsjobb. Revyn var kul,men var inte hemma förrän efter 12 på natten. Sen upp idag och ner på Karamello. Men imorgon är jag ledig i alla fall. :-)

Peter var snäll och tog bussen till Finspång för att möta mig, men hamnade i Kimstad. Där fick han vänta på mig från 21.15 till 23.40 ungefär. Utomhus! Han såg ut som en isgubbe då jag kom och hämatde upp honom, helt immig på glasögonen. Tanken var god, jag hade pipit om att köra i all snö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!