onsdag 26 januari 2011

Stressande att vara sjuk

Blääh, idag är hostan bättre. Antagligen tack vare bisolvon som jag började ta igår. Gott det är! Tur det, en smarrig smak av körsbär och choklad, mums. Men idag är jag mer snorig istället, så känner varken smak eller lukt. Tur det bara är onsdag ialla fall, börjar bli lite nervös att inte hinna bli frisk till bröllopet som är på lördag. Men värsta dagen var nog igår, det är i alla fall inte sämre idag. Förutom näsan då. Men det är ju oerhört trååååkigt att inget kunna göra! Så fort jag diskar eller rör mig minsta lilla så blir jag sju resor värre. Halsen börjar sticka och bränna och huvudet dunkar. Är rätt trött på att ligga/sitta i soffan och glo på teve. Datorn är inte roligare den. Får väl glo på film, igen... Lite stressande, då det verkligen behövs städas här hemma. Och måla, både soffa och stol. Busan behöver kammas med, helst badas. Gaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!