fredag 28 januari 2011

Underbara spetsskor



Bild från Dark Fusion
De här underbart söta skorna skulle man ha imorgon på bröllopet! Borde inte vara helt omöjligt att göra själv? De kommer från Dark Fusion Boutique och kostar säkert skjortan. Vad sägs om att sy typ benvärmare i spets och dekorera med lite blommor? Men det är bara att drömma vidare och ta på sig sina gamla dojjor. Hittade inga roliga i dag, trots ett evigt springande i butiker. Jag har med mig 3 par skor, alla med öppen tå. I dessa kan man inte ha strumpbyxor säger de flesta, men tittar man på modesidor så har de strumpor i såna skor. Känner mig velig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!