torsdag 3 maj 2012

Små dunbollar i dammen

Idag tog jag med mina små gryn ut igen till dammen. Då kom det en gammal tant som bor i samma område. Hon berättade att förr sköttes min favvoplats om och det var magnifika rabatter där det nu bara är ogräs och en rosbuske.Hon hade bott här sedan körsbärsträdet var hälften så högt. Nu räcker det långt ovanför hustaken

Idag var det barnkammare nere vid dammen! Små söta dunbollar som trippade omkring där nere vid sina stolta föräldrar. Så himla gulligt!

Fem underbara små dunbollar som lullade omkring

Busan klättrade på en trappa,det är lagom för lilla henne. Annars galopperade hon mest runt som en yster häst och klängde lite på gärdesgårdsstaketet

Pixie for snabbt som en vessla upp i ett träd, jag hann inte ens blinka förrän hon var lååånngt upp. Sedan kastar hon sig då hon ska ner och räknar med att någon tar emot henne. Nu hann jag inte det, utan fick tag på stjärten så hon hängde upp o ner en stund. Men hon var lika glad för det

2 kommentarer:

  1. Så mysiga bilder. Glad katter och dunbollar, kan det bli bättre *ler*.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  2. Så mysiga bilder.
    Tittar in för att önska dig en mysig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!