fredag 11 maj 2012

En utmaning

Jag har fått en utmaning från Elna-Suddens blogg.
Den består av tio frågor som jag ska besvara. Sedan skickar jag utmaningen vidare till andra bloggar, hehe.

1. Tror du på spöken? Varför?

Ja det gör jag. Alltså inte sådana lakan som springer runt med kedjor och säger buh, men jag tror att det finns andar runt omkring oss. Jag har själv känt av närvaron av något i en annan lägenhet där jag bott tidigare.

2. Vad är ditt drömjobb?

Författare eller journalist på ett fint magasin, gärna inredning eller mode.

3. Vilken är den bästa bok du läst?

Hm, svårt jag har läst många som är väldigt bra. Marian Keyes skriver på ett mysigt sätt.. Annars gillar jag sanna berättelser.

4. Hur ser din drömresa ut?

Jag har velat åka till Frankrike och Paris i mååååånga år nu.. Besöka Louvren, Versailles och så massa shopping.

5. Om du skulle bjuda mig på middag, vad skulle jag få ?

Förrätt: Toast med chevréost med ringlad honung på, som körs i ugnen.
Huvudrätt: Det blir nog något med lax, det är jag en fena på ;-)
Dessert: Creme caramel eller gino

6. Vad är nöje för dig?

Umgås med mina vänner, gärna under fika eller shopping eller gå ut och äta tillsammans. Sitta och pyssla.

7. Hur ser din kommande sommar ut?

Det är lite oklart i nuläget hur sommaren blir.

8. Beskriv dig själv med fyra ord.

Snäll, känslig, trött och stundtals rolig

9. Vad ser du helst på tv?

Någon serie, typ Desperate Housewives, eller Sex and the city.

10. Din dröm - fortskaffningsmedel?

En barbierosa Beetle

Nu skickar jag frågorna vidare till följande bloggar:

En vilsen Loppa

Hannis hem

Linda Tatti

Marias hörna

Lycka till och kram

1 kommentar:

  1. Trevligt att du antog utmaningen. Nu vet vi lite mer *ler*.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!