torsdag 10 maj 2012

En mysig tjejdag


Igår var en riktigt mysig tjejdag här hemma. Först kom min kompis Tesa och kära lilla mamma på besök och vi fikade hembakade brownies och citroncupcakes med hallonfrosting. Även Pixi och Busan gillade citronmuffins, så söta då de mumsar i sig bakverk. Senare kom Paulina och det var dags för lunch så vi gjorde tacos och mumsade i oss, innan vi begav oss ner på stan för lite shopping.


Dagen avslutades med varsin mintcappuccino på Georges Coffehouse, innan jag skulle till jobbet. Mysigt!


Paulina kunde låta bli mintkaffet medans jag fotograferade skapelserna. Värre då hon skulle fota mig, jag dök på dom direkt.

1 kommentar:

  1. Mmmm så mycket gott och vad trevligt det låter. Du får ha en bra kväll.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!