måndag 14 maj 2012

Busan surfar

Busan är för rolig, hon börjar bli mer och mer social. Det är roligt att se, med tanke på att hon inte gick att hålla i alls då vi köpte henne. Häromdagen satt jag i soffan och tittade på teven. Då kommer hon och sätter sig på datorn som låg i soffan bredvid mig. Den brummar igång och hon sitter där och tittar med stora ögon. Jag fick lyfta ner henne till sist, även om hon bara väger ungefär 2 kilo så kanske det inte är det bästa för tangentbordet. Även om det var väldigt sött!

"Matte håller ju på med den här rosa grejen hela tiden. Då måste jag med göra det, men vet inte om jag tycker att det var så himla roligt", säger Busan.

1 kommentar:

  1. Lite gos är nog det hon vill ha.. tror du inte.. =).. katter är så goa och kramsjuka!
    Ha en fin dag../Moa

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!