tisdag 8 maj 2012

Balkongen ska bli fin

Nu har jag äntligen hittat mitt uteplatspynt, som fågelbad och en snirklig vit ampel som jag brukade ha en knallblå lobelia i på min förra uteplats. (snyft) Men nu ska jag pynta min balkong istället, den ska bli mysig om det så är det sista jag gör.

Fast lite mysig måste den vara, för det ligger två små dunbollar där ute nu :-) Jag blev så glad då jag kom dit och såg att lilla Busan låg för sig själv i en korg där. Hon har typ vägrat vara därute tidigare, möjligen kommit tassande i fem minuter om Pixie och jag suttit där först. Men nu verkar balkongen vara godkänd även av henne. Hon är så söt för hon gillar blommor, brukar lukta och "boffa" på dom med sitt lilla ansikte. Är nog därför hon trivs där nu?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att göra sin balkong sommarfin. Det brukar vara riktigt mysigt på balkonger.
    Ha en fin dag!
    kram Anette

    SvaraRadera
  2. Mysigt med balkong och hoppas dina dunbollar ska trivas !!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!