lördag 13 oktober 2012

Tvåårs kalas

Den 10 oktober 2010 föddes lilla Dante och idag har vi firat den lille med kalas. Glass, ballonger och leksaker i mängder

Ibland är det skönt att vila någon sekund i mammas famn ;-)

Jag köpte lego med söta figurer, de verkade uppskattas och lektes med direkt.

En katt med världens tassar, som Dante snabbt såg att det var "tissen". Men även kossan och fåret var "tissen".

Han fick också söta Pixieböcker. Denna om en bläckfisk tycker jag om massor. Perfekt att ha åtta armar om man jobbar i en chokladfabrik, så att en arm kan stoppa in choklad i munnen hela tiden medan man jobbar.

Vackra vita orkidéer blommade för fullt i fönstren.

De har en väldigt tjusig lampa i hallen, med skirt vitt tyg och prismor som glittrade.

Vovven Leo var en av födelsedagsbarnen. Han fyllde 10 år och öppnade paket för glatta livet, så det yrde papper. Så himla roligt att se, då saknade jag våra hundar Tim och Gonzo. De var precis likadana med paket, på julen trampa de runt bland julklapparna och hämtade paket tidigt på dagen. :-)

Sedan lade han sig pladask i sin säng, med diverse grisöron, ett baconben från tant Nillis och en hel hög med andra ben

1 kommentar:

  1. Härliga bilder och kul med kalas. Vilka fina figurer du hade köpt.

    Kramen

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!