lördag 27 oktober 2012

Ändrade planer

Men så tråkigt det blev här nu då. Jag skulle åkt till Västervik i helgen och jobbat som reporter på tidningen. Då hade jag fått jobba med världens roligaste jobb, plus träffat alla roliga personer som jobbar där. Men inte då, jag vaknar och är sjuk. Bah! Det var bara att slänga tågbiljetten i papperskorgen, packa upp resväskan och ringa och sjukanmäla sig. Vikarien för att folk var sjuka, är sjuk. Ödets irori.

Men flickorna är glada här hemma, de tycker det var väldigt mysigt att jag ligger i soffan under en filt. De bryr sig föga om att min röst försvunnit eller den slemmiga hostan. De bara tittar på mig med sina stora ögon och är hur söta som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!