söndag 28 oktober 2012

Pyssel och inspiration

Denna helg har jag tillbringat inne, antingen tittat på dvdfilmer eller pysslat lite. Det har blivit mycket tid vid datorn med. Vad gör man annars då man är sjuk? Så tråkigt det är! Jag tror att det är därför som jag pysslat, för all inspiration som kommer av alla fina saker. Etsy är en helt underbar sida med massor hantverk, Epla likaså. Titta så fina frisyrer?


Ett liknande sådant halsband har jag tillverkat, fast i vitt. Jag hade dock ingen kedja att trä pärlor på, så det blev en vanlig smyckestråd.

Denna modell på ring gillar jag mycket. Jag gör liknande själv, men brukar använda flera pärlor. Den här varianten med en pärla var fint som snus. Alla bilderna i detta inlägg är lånade från Etsy.

1 kommentar:

  1. Ja en sådan frisyr skulle man haft. Ringen är superfin. Ha en skön kväll och krya på dig.

    Kramen

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!