tisdag 2 oktober 2012

Roligt, sa Pixie

Idag fick jag med mig grynen ut en sväng i solen.
Busan la sig med stjärten mot blåsten, såg lite roligt ut. "Blås du bara, dumma vind. Då vänder ja rumpan mot dig" ;)

Det blev lite uppståndelse runt de små, folk vill alltid fram och hälsa och klappa de små yrvädren

Pixie gillar att klättra i träd och var verkligen i sitt esse. Verkligen spännande detta, jag ser långt, verkar hon säga här



Jag lyfte upp den lilla snuttan i trädet, men det gillades inte sådär värst. Titta vad hon spjärnar med de små armarna rätt ut åt sidorna. Lilla hjärtat

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder du har tagit. Jag tror Busan är höjdrädd.

    Kramen

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!