torsdag 23 juni 2011

Urk för denna dag

I dag har jag jobbat i Mjölby, och allt jävlades. Det började med ösregn i morse, blöt som en fisk då jag kom fram. Trots paraply! Sedan fungerade ingenting, varken inloggningsuppgifter eller något annat. Grr! Tur det bråkades nu, så kanske det kan fungera då jag börjar där i juli.

På lunchen var jag på Lilla Harmoniboden där och köpte stödstumpor, så nu är jag officiellt en tant. Tänkte ha dessa då jag jobbar i butiken och står upp timme efter timme. Ikväll blir det soffläge, Busan ligger i soffan med magen i vädret och spinner. Så söt! Då börjar själen le igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!