torsdag 2 juni 2011

Tanken var ju god

Jag tänkte ställa ihop kökssoffan, då den tar en oerhörd stor plats och gör vardagsrummet rörigt. Men istället började jag slipa, måla och lacka den så nu är de mer rörigt än det var då jag började. Den är ju klar alltså, men vi (jag) måste köpa ny säng att ha i då de vi har är för breda. Men då jag provade sängar var det så himla svårt bestämma sig så det "bidde" ingen då. Sedan dess har vi inte varit och kollat mera. Är väl bara ta en antar jag, men känns lite trist då den jag har är rätt bra. Nu får de torka till lite sedan får jag väl plocka ihop skiten igen. Fniss!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är inte lätt att bestämma hur man ska ha det!
    Och rörigt blir det när man håller på. Vi har inte ätit vid vårt matbord på länge för det är upptaget av annat.

    Hoppas du får till det!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. hihi skönt att höra det finns fler pysslare

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!