söndag 26 juni 2011

Leila bakar i Frankrike

Ikväll tittade jag på reprisen av Leila bakar i Frankrike, åh så mysigt det såg ut! Underbart sött hus vid havet, fina rosa kastruller och burkar och så bakade hon en cheesecake med rabarber och vit choklad. Hur gott låter inte det? Sött och syrligt i en härlig blandning. Den måste jag bara prova!

Jag har velat åka till Frankrike i många år nu, än mer nu efter Leilas kulinariska resa och loppistur. Hon cyklade iväg på en somrig grusväg i en fladdrande klänning och stannade på en mysig loppis bara sådär. Åh så mysigt! Här hemma har vi inte kommit igång med några loppisturer än i år. Mest sprungit på några själv, inte detsamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!