onsdag 15 juni 2011

Bloggstoff

Gårdagens horoskop på facebook :

"Om ditt arbete involverar media, publicering eller stora mängder pappersarbete, kommer du finna din dag frustrerande. Ta dig extra tid och pressa inte dig själv för hårt."

I går började jag märka av att man som journalist blir lite av en offentlig person. Folk bloggar om mina artiklar! Och då menar jag inte på ett positivt sätt alla gånger.... Jag hade uttryckt mig klantigt och var då en idiot enligt bloggaren. Att det sedan handlade om en minimal notis där jag bara förde vidare vad räddningstjänsten sa, det spelade mindre roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!