lördag 25 juni 2011

Mysig midsommar

I går firade vi en väldigt trevlig midsommar hos goda vänner. Sill, grill, jordgubbar, brownies, och rabarberpaj plus massa prat och vin. Och mer vin.... Jag hade med mig kameran, men den låg fint i väskan inne på sängen. Typiskt mig, antingen har jag inte med mig kamera, eller så har jag med mig men använder den inte.

I dag har jag tillbringat dagen i soffan framför teven. Så trött! Kom inte i säng förrän typ halv 3, så vaknar jag sju. Vad ska det vara bra för? Peter och flickorna sov sött minsann, grr. De är så roliga katterna, de har börjat gilla att ligga ute på varsin stol med dyna och sova, timme efter timme. Gjort det både igår och idag, som ett äkta par. Trots åska och regn idag med, tack vare taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!