torsdag 5 maj 2011

Vila kundkväll

I kväll var det kundkväll på Vila. Trots att jag fått ett sms om det i veckan hade jag helt glömt bort eventet. Så det var en trevlig överraskning då jag egentligen bara följde med Peter för han skulle handla fika till sitt jobb.

Rosa godis, mineralvatten med rosa etikett och rosa cupcakes. Goodiebags och lite roligare priser. Min goodiebag innehöll trosor, ett armband i skinn, halsband, hårsnoddar, A6 tuggummi, Berocca alert brustablett och en sjal. Allt i en bag från Vila. Perfekt till standen i sommar! Bagen alltså..
Föll för frestelsen och köpte en beige "skinnjacka" lite kortare i bikermodell för 249 kronor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!