tisdag 10 maj 2011

Tack

Tack för alla söta kommentarer om mitt decopagepyssel! Det värmer likt solstrålar inom mig. Men efter en helgs jobb med att ösa glass är min inspiration som bortblåst, hoppas jag hittar den igen och kan fortsätta med mina små uppdrag.

Hm, vilken tråkig dag detta blev då. Skulle haft söta Paulina på besök, men min mage är inte riktigt med på noterna så blev en stilla förmiddag hemma. Var på stan med Zung igår och fick besöka toaletter både här och där, så kändes inte okej att göra om samma misstag idag. Bara för det är magen lugn nu, men öm. Så jag har vattnat blommor, hos mig och gubbarna. Min slang är så pass lång att jag kunde fixa deras med, då får jag låna deras vattenlås ute och slipper slabba ner hela lägenheten. Sparar mycket städande inne kan jag lova! Blir skapligt grisigt inne ändå, flickorna har med sig halva rabatten in i sina lurviga pälsar. De ligger alltid rätt i jorden och rullar med, grr. Nu ligger de i blöt jord dessutom, blir snyggt detta skulle jag tro... Ja ja, städa kan man ju göra i höst eller en regnig dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!