måndag 23 maj 2011

Jordgubbsbakelser och varma bullar

På dagens första jobb bjöds det på bakelser med grädde, vaniljkräm och jordgubbar. Till detta kaffe och nybakade bullar. Detta på ett sött litet café som heter Färgarestugan eller liknande i Norrköping. Det låg sött precis vid kanalen där knölsvanarna simmade omkring. DÅ önskade jag att jag hade haft en kamera med mig! Hopplöst på denna redaktion då jag inte får fotografera själv. Inte funkar min mobiltele heller, grr! Måste skaffa mig en ny telefon så jag kan gå loss med kameran. Missar massa roligt för jag inte har någon kamera. En modevisning förra veckan tillexempel.... Men imorgon måste jag ha med mig kamera! Då ska jag ut på ett jobb till bilagan. Tema: sommaraktiviteter i länet! Ett gammalt intresse ska dammas av, hehe! Det ska bli mycket roligt, men mer om det imorgon. Nu blir det att slappa i soffan till en Beckfilm.

1 kommentar:

  1. Mums så mycket gott du fått i dig. Ja ibland är det svårt att ha med kamera också. Ha de gott från Maria PS...ser fram emot dom andra korten du skall ta.

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!