söndag 1 maj 2011

Det blir bättre och decoupagepyssel

I kväll har vi ätit tacos och så har jag pysslat med decoupage. Jag har hunnit göra en kruka med rosor och två små byråer. Har även provat på att göra text på dem, men det var svårt! Måste köpa en smalare pensel om detta ska bli fint.

Under tiden som jag har pysslat har teven stått på med Fenomen och Det blir bättre. Idag var Magdalena Graaf med och berätta om sitt hemska förhållande med misshandel och elände. Hon vaknade av att han dunkade hennes huvud mot sänggaveln då hon låg och sov. Tänk att vakna av det? Vilka sjuka människor det finns, fy!

"Det ska bli ett sant nöje att döda dig, din jävla hora". Då var det svårt att tro att det skulle bli bättre, med det blir det". Hennes tal var väldigt starkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!