onsdag 13 oktober 2010

Som dag och natt

Varierande vecka än så länge. Jobbade i butiken för första gången på tre veckor i måndags. Då var det pip och gnäll för jag varit borta och att jag tog in fel ersättare då jag var borta. Kul, då känner man sig såå välkommen tillbaka... inte!

I tisdags var jag egentligen ledig, men då var jag inhoppare på tidningen. Så himla kul! Fick gå på anhörigdag på äldreboende och äta bakelse. Mums! Men innan det hann jag med ett inbrott. Tala om varierande arbetsuppgifter, inte konstigt att dagarna svishar förbi i 180. En heldag där på åtta timmar känns som ungefär en timme på vanliga jobbet. Huur i helvete kan tiden gå så sakta då man jobbar i butik? Det är ju skrämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!