måndag 25 oktober 2010

Bebisboom och födelsedagsbarn

Idag är det Peters födelsedag så en liten pakethög väntade då han kom hem från jobbet. Nu har vi ätit kycklingfilé med mozzarella och basilika med sådana små potatis
bollar. Kroketter? Senare blir det bakelse =) Mysigt med födelsedagar!

Hjärtat gjort av mossa köpte jag på Systrarna grön, det finns så mycket fint där så jag blev kvar där tittandes i evigheter. Vill ha allt! Så kom Anki plötsligt, konstigt. Inte setts på hur länge som helst och så tänkte jag på henne då jag kom till Systrarna Grön för hon brukade handla där förr. Vi tog en snabbfika på Chokolat och babblade på som om vi setts igår. Skönt när det är så. Hon hade en söt bebismage, barn nummer två kommer i mars. Mycket bebisar nu känns de som, var hos Zung igår och såg deras lille plutt. Så söta de är då de är så små! Han är två veckor och hade massa svart hår och mini fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!