tisdag 5 oktober 2010

Hatar handels!

Idag har jag varit på mitt livs första presskonferens. Eller andra egentligen, var på en på Ungscenöst för 100 år sedan, då jag hade praktik på Extra. Men detta var betydligt trevligare med cider, snittar och kaffe eller te. Tog dock inget direkt, kände mig mest stressad då klockan var supermycket och texten skulle skrivas i 180 med. Kom inte ifrån Finspång förrän halv sju, vilket innebär middag och hemma klockan halv åtta. Sent!

Väl hemma hade jag fått två brev från Handels. Fick ett igår med, så tre brev på två dagar, men jag är knappt förvånad för de trakasserar med brev hela tiden verkligen. Nu hade jag deklarerat a-kasse kort fel för de hade minsann uppgifter om att jag börjat jobba och stämlpa 1 april. Lite skumt då utbildningen höll på tills juni, men men. Skickat ett aggressivt mail så blir väl avstängd nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!