torsdag 7 oktober 2010

Hundgos, cider och snittar

Väldigt trevligt jobb måste jag säga, eller tjata om igen. Gos med hundar, presskonferens med landshövding, snittar och bubblande cider och olika utställningar har stått på schemat denna vecka. =) Det är det som är charmen med det hela, arbetsuppgifterna skiljer sig ganska bra. Förutom sabla, förbannade dagens fråga. Grr! Idag fick jag springa stan runt och leta folk i regnet... Men allt kan ju inte vara superkul.

Så ringde Corren idag med, får jag göra ett porträtt imorgon me, jippie! Jag som precis börjat undra om de hade glömt mig precis. Glad idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!