fredag 22 oktober 2010

Reporter idag =)

Idag blev det reporterjobb igen, mycket roligt. Men vilket väder! Då jag kom fram till Finspång var det vinterlandskap med snö överallt. Alldeles vitt där, men i Skärblacka bara ungefär 20 minuter utanför var det halvgrönt och här hemma var det halt men bara lite, lite vitt på gräset.

Som vanligt så gick dagen supersnabbt, hinner knappt det jag tänkt göra. Kan inte sluta förundras över hur kul det kan vara att jobba? Jösses!

Idag var mitt senaste porträtt med i corren med, blev rätt bra bilder denna gång. Det är roligt när de passar till texten. Mer sådana jobb är på gång. =)
Nu blir det fredagsmys och ledig helg, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!