måndag 18 oktober 2010

Mina löpsedlar och senaste porträttet

Fick två löpsedlar under mina veckor på tidningen. Inte så roliga rubriker dock, men de är ju då de passar på löp. Misär, inbrott och stöld - lockar till läsning.

Senaste portättet. Inga öron på hästen dock, inte jag som fotar till porträtten.
Corren har sina egna eminenta fotografer... just denna höll på att stressa ihjäl sig, och tvingade in tjejen i en box med fel häst. Han gillade nog inte att få ett fotojobb klockan 17 en fredag. Ett annat av mina porträtt finns på folkbladet.se "Kärlek och envishet".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!