torsdag 21 juni 2012

Vintagebutiker på Södermalm


I tisdags blev det en sväng till den kungliga hufvudstaden för ett möte om en kurs som jag eventuellt ska gå (vill gå) i höst. Mötet var på Södermalm så jag passade på att besöka lite vintagebutiker där.


På Judiths second hand var det fint värre. Skira handskar i en tjusig hattask


Tjusiga gamla brudklänningar och andra fina klänningar fanns det i mängder på Beyond Retro


Denna lampa var så fin med rosmotiv på


Fluffiga tyllkjolar hängde det lite överallt som ett fluffigt moln. Jag köpte två klänningar på Beyond Retro, men ingen med tyllfluff. :-)



Så fint med det glittrande vattnet mitt i staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!