fredag 29 juni 2012

Packa packa packa

Nu packas och tvättas det för fullt här hemma. På söndag åker jag och mina små gryn till Västervik, det ska bli vår sommarresort. På måndag börjar vikariatet där. Lite pirr i magen måste jag säga.

Men just nu är frågan, huuuur mycket kläder tar man med sig för sex veckor?! Igår kväll packade jag (och Pixie hjälpte till såklart) två Ikeapåsar med kläder, handdukar och lakan. Men så kom jag på idag att så mycket olika kläder använder jag ju inte här hemma på sex veckor? Eller gör man det. Hm svårt det här. Men mycket saker blir det, förutom kläder måste jag ju ta med mig toalettsaker, lite skafferivaror, datorn, mobil och laddare till allt. Sedan grynens saker med! Sand, låda och mat. Jösses! Undrar om det räcker med min brors bil? Får hyra en buss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!