söndag 17 juni 2012

En lista

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
Trött, lite halvsenil och ställer nog ganska höga krav. På omgivningen men mest på mig själv.

Vilket är ditt största beroende?
Godis, bakverk och sötsaker

När är du lycklig?
Den frågan är svår, det känns lite tragiskt?

Vad beställer du på krogen?
Gärna en fruktig drink

Vad står det i ditt senaste sms?
"Då får vi höras och se"

När googlade du ditt namn senast, och varför?
Under skoltiden, men mitt namn är samma som en artist så det är svårt att hitta saker om mig just.

Vad gör dig rasande?
Människor som plågar djur. Man måste ju inte skaffa sig ett oskyldigt djur, varför då göra det om man inte gillar dom?

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Jag är aldrig tidig med sådant. Jag brukar lagom vant mig vid trender då de är "ute" igen.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Beror på, antagligen en intervju med Fredrik Reinfeldt eller Markoolio.

Vad för skäms-tv njuter du av?
Hem till gården, tycker den engelska serien är lite mysig trots allt...

Vilken är din största skräck?
Råttor, vedervärdiga kryp... Eller att bli överfallen såklart.

Vad är det närmaste döden du har kommit?
Antagligen då jag krockade med bilen 1994, inte för att jag dog men jag trodde han i bilen jag krockade med skulle dö då han kravla ur bilen och lade sig på vägen.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Svår depression

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Antagligen för att jag är så rörig och dubbelbokar mig ofta

När skrek du besinningslöst senast?
När en liten fågel flög in i butiken och flaxade runt bland chokladen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!