onsdag 27 juni 2012

Loppisrunda

I söndags åkte jag och min bror på en loppisrunda, Vadstena- Borgholm och neråt Ödeshög. I Borgholm låg det en underbar medialoppis, med mängder med hantverk och fina väskor. Eller vad sägs om denna i ett däckmaterial? Det fanns helt underbara väskor i mjukaste mocka med. Enda nackdelen var att de tog inte kortbetalning, så där får man ha med sig stora plånboken.

Keramik med dekorationer, så himla fint!

Mycket hantverk med decoupage, blandat med loppissaker och fina smycken. Övervåningen var full med filmer, skivor och annat media. Jag köpte en bok om femtiotalets mode och en liten hästbrosch. Denna loppis är väl värd ett besök.

1 kommentar:

  1. Hej. Vad roligt att du tyckte om vår¨butik/loppis o tack för dom fina bilderna du la ut. Roligt att se att någon uppmärksammar ens grejer. En liten detalj bara, vi finns i Borghamn, det är ju inte så många som vet var det ligger, 1 mil söder om Vadstena.
    PS. Vilka häftiga katter du har. Hälsningar Ewa o Lasse Blå Grinden/Medialoppis

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!