söndag 17 juni 2012

Onsdagen i bilder


Dagen började med en fika på stan med min kompis Tesa. En pralin med rabarber/vit choklad och en liten lakritsmakaron fick det bli för min del.


När jag kom hem från stan fick grynen följa med ut och få lite sol på nosen. Pixie fick inte så mycket sol för hon vägrade först gå ut ur buren. Det flög ju fiskmåsar och skränade, vilket fortfarande är så himla farligt. (suck) Busan kom på att om hon står på buren blir ju även lilla hon stor!


Pixie hittade ett litet fågelbo som hade ramlat ner på marken, då hon väl släpat sig ut ur buren. Så himla fint bo med, vilket jobb de har lagt ner med att bygga detta bo med sin lilla näbb. Sanslöst.



Dagen avslutades med en ridtur, tillsammans med Linda och en tjej till. Så himla mysigt! Araben tyckte att det var skönt att rulla sin svettiga rygg efter en tur i skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!