måndag 5 september 2011

Som en dränkt katt

Det blev inget tvätt och städ idag. Linda kom så satt vi ute och gjorde pärlsmycken, mycket roligare! Så mysigt kunna sitta ute, med katterna. Det gäller att passa på nu antar jag, innan dessa dagar tar slut. Jag gjorde två par örhängen med fjädrar och ett armband. Bilder kommer senare. Kom på den genialiska idén att ta isär gamla örhänge som inte används och plocka delar från. Med andra ord är jag fortfarande inspirerad av brudklänningsutställningen jag var på i helgen. Återanvända är ledordet!

Ikväll har jag badat Pixie, det var lite lagom populärt. Jag tror jag blev lika blöt som hon, i alla fall på magen.. Nu ser hon helt slokig ut, stackaren. Men hon kommer nog burra upp sig. Själva fönandet verkade hon gilla den här gången, visade till och med magen så jag kom åt ordentligt. Men då hon försökte åla sig under badkaret så antog jag att hon tröttnat, och gav upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!