lördag 3 september 2011

Körig dag och modebilaga

Det blev soffmys med modetidning
Där i fanns en mysig poncho/tubhalsduk från Twin-set, kostar dock 990 kronor..
Söta rokokoskor från H&M, om man vill känna sig som Marie Antoinette för en dag
Underbara röda lockar, vill ha!
Make up i härliga färger

I dag blev det några mil bakom ratten. Först från Linköping till Finspång, det är 6 mil. Sedan till Rejmyre på invigningen av Östgötadagarna, det är väl cirka 2,5 mil. Finns mycket fint att titta på där, perfekt om man har en ledig dag.. Sedan tillbaka till Finspång och föra över tre miljoner bilder och trycka i mig lunchlådan i 190. Efter det till Djuckerö, vid Ljusfallshammar, på en supermysig marknad. Men inte var det slut där, nääee! Gasa rätt in i skogen till Grytgöl med.. Sedan tillbaka till Finspång och föra över mera bilder. Puh! Var rätt trött då jag kom hem kan jag säga. Måste blivit 20 mil något, sedan alla intryck och foton. Trött är jag men ändå rastlös, så hopplöst. Men ikväll får det bli slappa i soffan med Expressens modebilaga, och godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!