söndag 25 september 2011

En mysig helg & cityrace

Den här helgen har varit supermysig i alla fall. Vinmys med vänner, smyckespysslande och möbelfix här hemma. Äntligen börjar de likna något i mitt krypin. I lördags jobbade jag i Finspång på dagen, eller dagen är ju synd att säga var allt kvar där tills klockan sju nästan. Det var cityrace, där de körde rally mitt i stan. Imponerande att de kan köra i 120 mellan husen. Men så yrde de däck som stod uppställda som hinder med. En snubbe körde rätt i en cementkant vid en busshållplats. Tog tvärstopp! Förra året hade en kört rätt ut för en slänt och brutit foten i kraschen, haha! Jisses alltså. Texten om lördagens race ligger som mest lästa på tidningens hemsida, det har den gjort ett tag nu. På tredje och sjätte plats ligger andra texter jag skrivit. Det är roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!