torsdag 8 september 2011

Konstnär & pysseldille

Nu ikväll har jag tittat på True Blood, så himla bra säsong fyra är! Nu är det häxor som strider mot vampyrerna, betydligt roligare än förra säsongens varulvar. Även om säsong tre var superbra ändå såklart..

Efter det blev det lite pysslande. Fågelhuset fick lite fåglar med hjälp av decoupage, och kistan fick ännu ett lager vit färg. Sedan fick jag decoupagedille och började kladda dit blommor och bilder både på sängen och sängbordet. Men det blev bra! Bilder får bli imorgon, nu är det så mörkt att fota.

Jag gjorde ett jobb hos en superduktig konstnär idag. Hon hade byggt upp små installationer, eller stilleben i trädgården. Hur mysigt som helst. Tog nog säkert 50 bilder, men det är till en bilaga så det får vara med där först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!