onsdag 7 september 2011

Målar vitt, vitt, vitt...

Nu blev jag i pysseltagen! Har målat ett litet fågelhus och en kista vitt. Sedan blir de decoupage en annan dag. :) Borde städa istället, men det är ju sååå tråkigt! Fågelhuset ser ut att bli väldigt sött som vitt i alla fall. Men det var trägrått innan, kistan var mörkt trä med beslag. Då kräver det några lager för att det ska bli bra, det minns jag från ett litet bord jag målade vitt. Det var mörkt med beslag, och fick måla, slipa, måla slipa mycket på det innan det blev bra. Men nu blir det paus med kärleksmums och Leila bakar i Frankrike.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!