lördag 24 juli 2010

Söta ballerinaskor och blommor på graven

Efter två dagars slappande med mycket läsning och promenader, så har vi idag varit på stan en sväng. Blev kinabuffelunch med bror och ett par nya söta ballerinaskor från Bianco. Och en bok av Denise Rydberg, för 17 kronor. Billigt det blir då det är 70 procent!

Ikväll ska vi ner igen på bio och middag med vänner. Mysigt! Fast idag är egentligen en "kurainnedag" med regn och solen som lyser med sin frånvaro. Skulle egentligen gått på en fest men har lyckats dubbelboka mig. Kanske lika bra missa festen, de sista dagarnas insulinkänningar har verkligen slitit på kroppen. Igår hade jag 2,5 i blodsocker efter en kort promenad.. Då hade jag ändå tagit druvsocker och ätit hallon innan jag tog provet. Undrar vad jag hade innan dess då? Dagen innan var jag på mormors grav och satte en bukett blommor då hon haft namnsdag i veckan. Även efter den promenaden fick jag insulinkänning. Tur jag ska till läkaren på måndag, är nog dags att justera doserna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!