onsdag 7 juli 2010

Bokrelease

Dagen började ju sådär då. Först vippte jag ut en hel temugg över soffbordet och det rann in under soffan. Satan vad mycket vätska det blir så fort det hamnar på golvet då?! Bara fram med moppen i värmen och skura, grr! Sedan såg jag att jag missat ett möte på arbetsförmedlingen igår då jag jobbade. Så då måste de avanmäla till a kassan snabbt som blixten så det är bara att knata ner dit och anmäla sig igen.. Så roligt. :(

Hoppas kvällen blir rolig i alla fall, då blir det Vadstena med nostalgikväll och Mia Karlswärds boksläpp. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!