måndag 12 juli 2010

Hatar ericssontelefoner och 3 !!!

Idag försökte jag lämna in min mobil på 3 igen, utan resultat. Min sabla tele kan nu inte ens skicka sms, men inte ska den bytas ut inte. "Det är inte vårat fel", sa den sabla säljaren. Nähä, vems fel är det då? De på klädaffären bredvid kanske? Tror kanske det varit enklare lämna in
den dit, eller det hade iallafall fått samma resultat. Om man inte kan få hjälp där man köpt en felaktig vara vart ska man då gå?

Jag ska sluta ge folk som tappar sin glass en ny, det är ju inte mitt fel det heller att de stackars barnen tappar. Köp en ny och tappa den tre gånger innan du får en. Sist tele var inlämnad fixa de ordning den sa de, men den funkade ialla fall som skit. Nu så hade de inte ens en lånetele så fick gå hem med fanskapet igen. Med nytt simkort, grr!! Hade det varit en tröja eller liknande som var sönder då man köpt den får man byta mot en hel tröja, men en tele som inte funkar ska lämnas in tre gånger innan de byter ut den mot en annan tele. Allt hänger på trekvart på den jäveln, men jag har ju gratis sms. Kul tjänst då jag inte kan skicka några... Första och sista gången i mitt liv som jag tänker köpa en ericssontele, har alltid haft Nokia eller Samsung innan och inte behövt lämna in dem alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!