lördag 17 juli 2010

Eclipse

Igår var vi på bio med Malin och Yasar. Vi såg Eclipse, äntligen! Såå himla bra de filmerna är, den kan jag verkligen rekommendera. Mer kärlek och mer drama och ändå humor. Superb!

Innan bion åt vi på China, mysigt! Malin och jag konstaterade att det är himla kul att få klä upp sig lite och känna sig lite fin och gå ut och äta. Det måste vi göra oftare! Men både hon och jag tog av oss våra klackskor inne på bion, och Malin fick knappt på sig sina då vi skulle hem. :) Vill man va fin får man lida pin. Men då vi satt och åt struttade de fram en tjej med kilometer långa ben på världens högsta klackar. Gled fram som en gasell, en del kan verkligen konsten att gå i högklackat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!