söndag 18 juli 2010

Pixie jordekorre

Nu har Pixie kommit på att hon kan klättra i det lilla trädet i vår rabatt. Gick ut nyss för att kolla till dem men hittade bara ett koppel. Då satt hon i trädet som en jordekorre. Såg för kul ut, med den luddiga magen mellan grenverket. Synd att jag inte hade kameran med mig ut!
Grenarna är så smala så hon hänger under pinnen som en påse, krampaktigt hållande i grenen. Hon har verkligen damp idag. Jag vaknade halv sju av att hon satt och gnagde på våra sänglampor som en hundvalp. Då jag satte för kuddar där så hittade hon telefonladdaren på golvet att gnaga på. Synd bara att det är 3:s lånetele...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!